______________________________

______________________________
**

Jumaat, 10 Mei 2013

Menangis seketika hari ini, jika minggu lalu handphone ku tinggalkan sahaja dirumah, lalu rasa bersalah begitu menghantui ku kerana tidak menyangka akan menerima pesanan ringkas dan panggilan berkenaan. Sejak itu, ku usung handphone ini kemana sahaja aku pergi....

Kali ini aku terluka kembali, handphone tidak mampu aku tinggalkan lalu ku tutupnya sahaja, namun keresahan dihati masih juga ada maka ku cabut sim card nya dari handphone....biarkan dia bebas sebebas dia mahu.....

Pihak sana melambatkan majlis mereka, langsung tidak mengendahkan kesibukan aku nanti...lalu aku katakan aku juga minta ditangguhkan majlis dirumahku....biar adil, ku mahu menurut kata ibuku...biar aku dikatakan degil sekalipun aku tetap mahu menurut kata ibuku...lalu ku berinya pilihan percepatkan atau batalkan terus....biarlah kali ini aku menutup segala keinginan, biarkan kali ini aku melupakan segala perasaan, biarkan juga impian yang telah lama aku sulam berkubur sepi menanti tiba saatnya....


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.